Divadlo štúdio tanca - kampaň - Gashpar
 
 
V online kampani pre nášho obľúbeného klienta - Divadlo Štúdio tanca z Banskej Bystrice sme sa spoločne rozhodli dosiahnuť viacero cieľov.
 
 
Kampaň pre Divadlo Štúdio Tanca


Hlavným cieľom bolo prilákať publikum na ich sociálne siete. Samozrejme, zameriavali sme sa na cieľové skupiny, ktoré sme si určili pred vytvorením reklamy - zdá sa to ako samozrejmý krok, ale je bežné, že sa pred začiatkom kreatívneho procesu zabúda na cielenie.

Rozpočet bol dosť obmedzený, takže sme potrebovali maximalizovať efektivitu. To sa nám podarilo vďaka správnej kreatíve a strategickému cieleniu počas nastavovania kampane. Cena za pozretie reklamy sa na Facebooku a Instagrame pohybovala vo výške 1 centu a na YouTube dokonca 0,3 centu.

Ďalším cieľom bolo komunikovať názor Divadla Štúdio tanca na udalosti súvisiace s kultúrou na Slovensku v roku 2024. Situácia sa vyostrovala a bolo potrebné hovoriť o pripravovaných zmenách, obmedzeniach a opätovnom znevýhodňovaní menšinových skupín na Slovensku. Divadlo Štúdio tanca, rovnako ako my, chápe, že v týchto dňoch bolo kľúčové nemlčať.

Na konci kampane sme dosiahli posledný cieľ, v ktorý sme ani nedúfali – výrazné zvýšenie poznanosti značky Divadla Štúdia Tanca.

#Online Ads #Social Networks #Video #Copywriting #Campaign #Website 


 
Všetky ciele sme dosiahli, a navyše, na predstavenia Divadla Štúdio tanca začalo chodiť viac ľudí, čo bol náš posledný, ale tajný cieľ - to sme s takým malým rozpočtom naozaj nečakali.